Sajnálom, nagyon sajnálom

Sziasztok! 

Amint a bejegyzés címéből is láthatjátok, nem részt hoztam. Tudom, hogy megígértem tegnap estére, de személyes és egyéb okok miatt nem tudtam feltenni. Rendbe kell tennem magamban néhány dolgot, és az életem sem a régi kerékvágásban halad.
A blog szünetel meghatározatlan ideig.
Nagyon sajnálom, megpróbálom minél hamarabb összekapni magam, lányok, tényleg. (:

További szép hétvégét!

xx Dorothy C.

P.S.: Oldalra kitettem egy szavazást, kérlek, szavazzatok! (:

5 megjegyzés:

  1. semmi baj én megértelek:)) ha tudsz siess a kövivel<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, drága Névtelen :)
      Összeszedem magam -remélhetőleg minél hamarabb-, és hozom :)

      xx Dorothy C.

      Törlés
  2. Megértem.Zűrös időszak az ilyen.Velem is volt már ilyen.Nekem teljesen mindegy mikor hozod nem sürgetlek vele :) <33

    VálaszTörlés
  3. Szia nem akarlak zavarni, csak már nagyon hiányzik a blogod.:) Szeretnék érdeklődni hogy mikor lesz új rész?:) Nem akarlak sürgetni puszi xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      A csoportba kitettem egy részletet, de még most sem tudtam befejezni. Szerda este - ha minden jól megy - jön a következő rész, DE ez nem azt jelenti, hogy visszatérek. A blogon még mindig szünet lesz egészen NYÁR elejéig.
      Kitartást, már csak pár hét, és vége a sulinak!

      Tanuljatok, ne rontsatok ezalatt a rövid idő alatt! :))
      Vigyázzatok magatokra!

      xx Dorothy C.

      Törlés